Tingimused ja privaatsus

 
 
 

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Kauba ostu-müügileping loetakse sõlmituks peale tellimuse esitamist Ostja poolt ja tellimuse kinnituse saamist Müüja poolt. Tellimuse kinnitus saadetakse e-postiga.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti.

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 1-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Taganemisõigus

Lepingust taganemine on lubatud 14 päeva jooksul alates tellimuse kättesaamisest veebipoe kaudu. Avatud pakendis kosmeetika ja parfüümid ei kuulu tagastamisele. Samuti ei kuulu tagastamisele tooted, mille kasutamist (või mittekasutamist) ei saa kontrollida. Näiteks jumestustoodete puhul, mille säilivusaeg on suhteliselt lühike, sõltub see otseselt pakendi avamise ajast. Taganemisõigus ei kehti, kui ostjaks on juriidiline isik. 14-päevase tagastusõiguse saamiseks ei tohi tellitud kaupa olla kasutatud muul viisil, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, samamoodi nagu tooteid võidakse testida. füüsiline pood. Kui kaupa on kasutatud muul otstarbel kui see, mis on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või kui kaubal on kasutamise või kulumise märke, on veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba kauba väärtuse vähenemine. Kauba tagastamiseks tuleb 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest saata meile e-kiri aadressile info@primeshop.ee. Toodete tagastamisel kannab kulud ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjuseks on see, et toode ei vastanud tellitule (nt oli ebakorrektne või defektne). Ostja peab kauba tagastama 14 päeva jooksul alates avalduse esitamise kuupäevast või esitama tõendi, et ta on selle selle aja jooksul kauba vedajale üle andnud. Niipea, kui veebipood on tagastatud kauba kätte saanud, tagastatakse talle kõik ostjalt lepingu alusel laekunud maksed viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul taganemisteate kättesaamisest. Veebipood võib keelduda ostjale raha tagastamisest kuni lepingu esemeks oleva kauba kättesaamiseni või kuni ostja on esitanud tõendi kauba tagastamise kohta, olenevalt sellest, kumb toimub varem. Juhtudel, kui ostja valib sõnaselgelt muu tarneviisi kui veebipoe pakutud odavaima kohaletoimetamise võimalus, ei ole veebipood kohustatud tarbijale hüvitama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisi maksumust. Veebipoel on õigus müügist taganeda ja nõuda ostjalt kauba tagastamist, kui e-poes on kauba hinnakujunduses ilmnenud viga, mis viib selle turuhinnast oluliselt allapoole.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.

Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel info@primeshop.ee või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Küpsiste kasutamine

Kasutajate paremaks teenindamiseks kasutab primeshop.ee veebileht küpsiseid ehk cookie’sid.

Küpsistest keeldumine

Kasutajal on õigus keelduda küpsiste salvestamisest arvutisse. Vastava soovi korral peab kasutaja muutma oma veebilehitseja seadeid. Eri üüpi veebilehitsejad kasutavad küpsiste keelamiseks erinevaid meetodeid. Täpsem informatsioon on kuvatud veebilehel http://www.aki.ee/et/kupsised. Küpsiste blokeerimisel peab kasutaja arvestama, et kõik veebilehe funktsioonid ei pruugi pärast küpsiste blokeerimist enam kasutajale kättesaadavad olla.

Mis on küpsis ehk cookie?

Küpsis on tekstifail, mille saadavad ja salvestavad kasutaja arvutisse veebilehed, mida kasutaja külastab. Küpsis salvestatakse kasutaja veebilehitseja failikataloogi. Juhul kui kasutaja on veebilehte varem külastanud, loeb veebilehitseja küpsist ning edastab vastava teabe veebilehele või elemendile, mis küpsise algul salvestas. Lisateave küpsiste kohta on kättesaadav veebilehel http://www.aki.ee/et/kupsised. Küpsised võimaldavad jälgida veebilehe kasutusstatistikat, rubriikide populaarsust ning muid veebilehel tehtavaid toiminguid. Küpsisest saadavat teavet kasutatakse veebilehe kasutusmugavuse ja sisu parandamise eesmärgil.

Veebilehel kasutatavate küpsiste tüübid

Püsiküpsised on hädavajalikud veebilehel ringi liikumiseks ja selle funktsioonide kasutamiseks. Püsiküpsiste puudumisel ei saaks kasutaja kasutada kõiki veebilehe funktsioone. Sessiooniküpsised võimaldavad veebilehel meelde jätta kasutaja poolt tehtud varasemaid valikuid (näiteks kasutajanimi, keelevalik jne) ning pakkuda seeläbi tõhusamaid ja isikupärasemaid funktsioone. Jälgimisküpsised koguvad andmeid kasutaja käitumisest veebilehel. Jälgimisküpsisest saadav informatsioon võimaldab tõsta veebilehe kasutusmugavust. Reklaamküpsised koguvad andmeid kasutaja sirvimisharjumuste kohta, mis omakorda võimaldavad veebilehel esitada kasutaja eelistustega kooskõlas olevat reklaamisisu. Lisaks võimaldab vastav küpsiseliik mõõta reklaamikampaania tõhusust.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates ekirja aadressile info@primeshop.ee. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Vaidluste lahendamine

Pretensioonid palume saata e-posti aadressile info@primeshop.ee. Kui ostja ja veebipood ei suuda vaidlust kokkuleppe teel lahendada, on ostjal võimalik pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole. Taotlusvormi ja tingimused selleks leiate siit. Tarbijavaidluste komisjon tegeleb ostjate ja veebipoe vahel sõlmitud lepingutest tulenevate vaidlustega. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Vaidluste lahendamine on saadaval ka Euroopa Liidu veebipõhise vaidluste lahendamise platvormi kaudu.